Καταπολεμήστε διατροφικά την κούραση

Νιώθετε την ενέργειά σας να «πέφτει» κατακόρυφα και την κόπωση να σας κυριεύει; Μια ισορροπημένη διατροφή στο σύνολό της καθώς και κάποια...

Νιώθετε την ενέργειά σας να «πέφτει» κατακόρυφα και την κόπωση να σας κυριεύει; Μια ισορροπημένη διατροφή στο σύνολό της καθώς και κάποια μεμονωμένα τρόφιμα μπορούν να μας προσφέρουν τόνωση και ενέργεια, αντισταθμίζοντας το αίσθημα της κόπωσης. Ας δούμε λοιπόν ποια είναι αυτά.

Μέλι: μας παρέχει άμεση ενέργεια και παράλληλα μας εφοδιάζει με αντιοξειδωτικά συστατικά, που αποτελούν το άμεσο «φάρμακο» για την κόπωση. Ευχάριστο στη γεύση αλλά και μοναδικό υποκατάστατο της ζάχαρης, το μέλι μπορεί να δώσει στον κουρασμένο οργανισμό σας την ώθηση που χρειάζεται. Βάλτε στο διατροφή σας είτε στο πρωινό είτε ως βραδινό σνακ μαζί με γιαούρτι και ξηρούς καρπούς.

Ξηροί καρποί: Η έλλειψη μαγνησίου στον οργανισμό μπορεί να είναι μία από τις βασικότερες αιτίες της κούρασης μας. Αντιμετωπίστε την δραστικά καταναλώνοντας συχνά ξηρούς καρπούς που όχι μόνο είναι ιδιαίτερα πλούσιοι σε μαγνήσιο αλλά και σε συνένζυμο Q10, που έχει αποδειχθεί πώς τονώνει τη διάθεση και καταπολεμά δραστικά κούραση και μελαγχολία.

Λιπαρά ψαριά: πρόκειται για τη σημαντικότερη ίσως διατροφική πηγή ωφέλιμων ω3 λιπαρών οξέων, τα οποία συμβάλλουν μεταξύ άλλων στην καλή υγεία του εγκεφάλου και ειδικότερα στην ικανότητα απομνημόνευσης. Παράλληλα, τα ψάρια περιέχουν αμινοξέα που επηρεάζουν τα επίπεδα της σεροτονίνης στον εγκέφαλο, βελτιώνοντας έτσι τη διάθεσή μας.

Φρούτα και λαχανικά: οι στρεσογόνες καταστάσεις αυξάνουν τις απαιτήσεις μας σε αντιοξειδωτικά συστατικά, τόσο βιταμίνες όσο και μη θρεπτικά στοιχεία. Δεδομένου λοιπόν ότι τα φρούτα και τα λαχανικά αποτελούν από τις σημαντικότερες πηγές αντιοξειδωτικών ενώσεων, φροντίστε να τα καταναλώνετε σε καθημερινή βάση, στην ποσότητα των 5 μερίδων φρούτων και λαχανικών, μία εκ των οποίων μπορεί να είναι και ένας 100% φυσικός χυμός, όπως προβλέπεται από τις συστάσεις επίσημων φορέων υγείας και διατροφής.

Σοκολάτα: Δυο τρία κομματάκια μαύρης σοκολάτας αρκούν για να ανεβεί η διάθεσή σας. Προσοχή όμως τόσο στην ποσότητα (μόνο δυο-τρία κομματάκια) όσο και στην ποιότητα (προτιμήστε τη μαύρη σοκολάτα από τη γάλακτος ή λευκή).

Νερό: Έρευνα που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα σε αθλητές, διαπίστωσε πώς το 92% των ερωτηθέντων δήλωσε ιδιαίτερα κουρασμένο, όταν τα αποθέματα του νερού στον οργανισμό τους είχαν εντελώς εξαντληθεί. Ένα από τα πρώτα σημάδια της αφυδάτωσης πέρα από την επίμονη δίψα είναι και η αδυναμία συγκέντρωσης και τα κενά μνήμης καθώς και η συνεχόμενη κούραση. Αποφύγετε επομένως τα τυποποιημένα σνακς που κατά τη διαδικασία παραγωγής τους έχουν αφυδατωθεί για να διατηρηθούν και προτιμήστε σνακς που παρασκευάζονται μπροστά σας, όπως π.χ. μια φρέσκια σαλάτα. Τέλος, μην παραλείπετε ποτέ μα ποτέ τον χρυσό κανόνα που θέλει να πίνουμε περίπου 2 λίτρα νερό την ημέρα.

Τσάι: Σύμφωνα με μελέτη του University College of London, μια ομάδα ανθρώπων που κατανάλωσε τσάι περίπου τέσσερις φορές την ημέρα για 6 εβδομάδες είχαν χαμηλότερα επίπεδα κορτιζόλης (γνωστότερης και ως η ορμόνη του άγχους) μετά από μια έντονη στιγμή.
via:biopoiotita.blogspot.co.uk

Σχόλια

Όνομα

Ανακύκλωση Αποκριές Βιβλίο Διαγωνισμός Διακόσμηση Ιδέες & Προτάσεις Κήπος Κοινωνικά Μαγειρική ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ Μόνο για γυναίκες Ομορφιά Παιδί Πάσχα Περιβάλλον Περιβάλλον-Οικολογία Σπίτι Συμβουλές της Γιαγιάς Υγεία Φυσικά καλλυντικά Χειροποίητες κατασκευές Χριστούγεννα Back To School Mόνο για γυναίκες tips Video
false
ltr
item
26 eco pages: Καταπολεμήστε διατροφικά την κούραση
Καταπολεμήστε διατροφικά την κούραση
https://1.bp.blogspot.com/-xVhF_hN_CCE/WI4iW6eKW5I/AAAAAAAAghQ/8Lcs6dzA9kkUTy2UIzMCHq6ocmMjEc6rwCLcB/s320/54272.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-xVhF_hN_CCE/WI4iW6eKW5I/AAAAAAAAghQ/8Lcs6dzA9kkUTy2UIzMCHq6ocmMjEc6rwCLcB/s72-c/54272.jpg
26 eco pages
https://26ecopages.blogspot.com/2017/01/blog-post_29.html
https://26ecopages.blogspot.com/
https://26ecopages.blogspot.com/
https://26ecopages.blogspot.com/2017/01/blog-post_29.html
true
6762095550120392227
UTF-8
Δεν βρέθηκε καμία ανάρτηση Δείτε περισσότερα Διαβαστε περισσοτερα Απάντηση Ακύρωση απάντησης Διαγραφή Από Αρχική Σελίδα Σελίδες Αναρτήσεις Δείτε περισσότερα ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ... Ετικετα ΑΡΧΕΙΟ SEARCH ΌΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΙΣ Δεν βρέθηκε καμία ανάρτηση με αυτό τον τίτλο... Back Home Κυριακή Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο Κυρ Δευ Τριτ Τετ Πεμ Παρ Σαβ Ιανουάριος Φεβρουάριος Μάρτιος Απρίλιος Μάιος Ιούνιος Ιούλιος Αύγουστος Σεπτέμβριος Οκτώβριος Νοέμβριος Δεκέμβριος Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μάιος Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα Πριν από 1 λεπτό $$1$$ minutes ago Πριν από 1 ώρα $$1$$ hours ago Εχθές $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Followers Follow Αυτό το περιεχόμενο είναι PREMIUM Παρακαλώ κοινοποιείστε για να ξεκλειδώσετε Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy