5 υψηλής θρεπτικής αξίας τροφές που τρώμε λάθος!

Κάνε το τεστ και δες αν εσύ τις τρώτες σωστά. 1. Μπρόκολο   Το μπρόκολο περιέχει σημαντική ποσότητα βιταμίνης C, χλωροφύλλης, αντιοξε...

Κάνε το τεστ και δες αν εσύ τις τρώτες σωστά.
1. Μπρόκολο 
Το μπρόκολο περιέχει σημαντική ποσότητα βιταμίνης C, χλωροφύλλης, αντιοξειδωτικών και άλλων αντικαρκινικών ουσιών. Για να πάρουμε τη μέγιστη δυνατή ποσότητα αυτών των συστατικών, πρέπει να μαγειρεύουμε το μπρόκολο στον ατμό, όχι να το βράζουμε.

 2. Λιναρόσπορος 
Ο λιναρόσπορος είναι πλούσιος σε φυτικές ίνες, Ω-3 λιπαρά οξέα και φυτοχημικές ουσίες με αντικαρκινική δράση. Δεν πρέπει να καταναλώνουμε το σπόρο ολόκληρο, καθώς έτσι ο οργανισμός δεν μπορεί να τον μεταβολίσει και να επωφεληθεί από τα θρεπτικά του συστατικά. Καλό είναι λοιπόν να τρίβουμε τους σπόρους και να τους προσθέτουμε σε smoothies, σαλάτες ή στο γιαούρτι.

 3. Φράουλες
 Περιέχουν φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικές ουσίες και βιταμίνη C. Θα πρέπει όμως να αποφεύγουμε να κόβουμε τις φράουλες, καθώς τα θρεπτικά τους συστατικά –και ιδιαίτερα η βιταμίνη C– είναι ευαίσθητα στο φως και το οξυγόνο.

4. Τομάτες 
Η τομάτα περιέχει λυκοπένιο -τη φυτοχημική ουσία που προστατεύει από καρδιακά και καρκίνο – το οποίο για να απορροφήσει ο οργανισμός πρέπει η τομάτα να μαγειρεύεται. Έχει επίσης διαπιστωθεί ότι ενισχύεται και η αντιοξειδωτική δράση της τομάτας, όταν μαγειρεύεται σε μέτριες θερμοκρασίες.

 5. Γιαούρτι 
Όταν ανοίγουμε το γιαούρτι, υπάρχει συνήθως στην επιφάνειά του ένα λευκό υγρό. Πρόκειται για ορό γάλακτος και συνηθίζουμε να το πετάμε πριν φάμε το γιαούρτι. Ο ορός όμως περιέχει πρωτεΐνη και βιταμίνη Β12, καθώς και μέταλλα, όπως το ασβέστιο και ο φώσφορος. Μην τον πετάτε, απλώς ανακατέψτε λίγο το γιαούρτι πριν το φάτε, για να τον απορροφήσει.

Σχόλια

Όνομα

Ανακύκλωση Αποκριές Βιβλίο Διαγωνισμός Διακόσμηση Ιδέες & Προτάσεις Κήπος Κοινωνικά Μαγειρική ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ Μόνο για γυναίκες Ομορφιά Παιδί Πάσχα Περιβάλλον Περιβάλλον-Οικολογία Σπίτι Συμβουλές της Γιαγιάς Υγεία Φυσικά καλλυντικά Χειροποίητες κατασκευές Χριστούγεννα Back To School Mόνο για γυναίκες tips Video
false
ltr
item
26 eco pages: 5 υψηλής θρεπτικής αξίας τροφές που τρώμε λάθος!
5 υψηλής θρεπτικής αξίας τροφές που τρώμε λάθος!
https://2.bp.blogspot.com/-gGpFejEjhno/VvskkAXL0BI/AAAAAAAAb0I/wboHcHT_N2w8ixm_3avCRy9otrzY8hoYQ/s400/lose-waight-5.jpg
https://2.bp.blogspot.com/-gGpFejEjhno/VvskkAXL0BI/AAAAAAAAb0I/wboHcHT_N2w8ixm_3avCRy9otrzY8hoYQ/s72-c/lose-waight-5.jpg
26 eco pages
https://26ecopages.blogspot.com/2016/03/5_30.html
https://26ecopages.blogspot.com/
https://26ecopages.blogspot.com/
https://26ecopages.blogspot.com/2016/03/5_30.html
true
6762095550120392227
UTF-8
Δεν βρέθηκε καμία ανάρτηση Δείτε περισσότερα Διαβαστε περισσοτερα Απάντηση Ακύρωση απάντησης Διαγραφή Από Αρχική Σελίδα Σελίδες Αναρτήσεις Δείτε περισσότερα ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ... Ετικετα ΑΡΧΕΙΟ SEARCH ΌΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΙΣ Δεν βρέθηκε καμία ανάρτηση με αυτό τον τίτλο... Back Home Κυριακή Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο Κυρ Δευ Τριτ Τετ Πεμ Παρ Σαβ Ιανουάριος Φεβρουάριος Μάρτιος Απρίλιος Μάιος Ιούνιος Ιούλιος Αύγουστος Σεπτέμβριος Οκτώβριος Νοέμβριος Δεκέμβριος Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μάιος Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα Πριν από 1 λεπτό $$1$$ minutes ago Πριν από 1 ώρα $$1$$ hours ago Εχθές $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Followers Follow Αυτό το περιεχόμενο είναι PREMIUM Παρακαλώ κοινοποιείστε για να ξεκλειδώσετε Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy