5+1 bonus Ιδέες για να μείνουν απασχολημένα τα μικρά παιδιά στην κουζίνα

  Αγαπώ τις ιστοσελίδες που μας έρχονται από το εξωτερικό! Έχουν τόσες πολλές ιδέες και έτσι μου δίνεται η αφορμή να μοιραστώ...


 



Αγαπώ τις ιστοσελίδες που μας έρχονται από το εξωτερικό! Έχουν τόσες πολλές ιδέες και έτσι μου δίνεται η αφορμή να μοιραστώ πολλές από αυτές και στο δικό μου blog!
Η σημερινή λοιπόν ανάρτηση μας έρχεται από το Powerful Mothering και μας προτείνει 5 ιδέες για να απασχολήσουμε τα μικρά παιδιά στην κουζίνα, ενώ μαγειρεύουμε, πλένουμε τα πιάτα, ή οτιδήποτε άλλο κάνουμε στην κουζίνα [αλήθεια τι άλλο μπορεί να κάνουμε στην κουζίνα;;]
Εγώ κανά δυο τις έχω ήδη εφαρμόσει και ομολογώ ότι πιάνουν!





 
Για πάμε να δούμε λοιπόν ποιες είναι αυτές : 
1. Το δικό τους συρτάρι / ντουλάπι : 
Εγώ το έχω εφαρμόσει! Αφού συνεχώς η Δώρα άνοιγε ντουλάπια και συρτάρια της κουζίνας και τράβαγε από μέσα τα πάντα αποφάσισα να της αφιερώσω ένα ολόδικο της ντουλάπι! Έτσι λοιπόν το άδειασα απο τα δικά μου πράγματα, έβαλα μέσα κανά δυο τάπερ, μερικές ξύλινες κουτάλες, κουζινικά δικά της αλλά και ένα δεύτερο σουρωτήρι που έχω και την αφήνω και τα σκαλίζει! Έτσι μπορώ κι εγώ να μαγειρέψω με την ησυχία και το Δωράκι μου να ευχαριστιέται!
2. Χρησιμοποιηστε τον χώρο της πόρτας του ψυγείου :
Αν έχετε άσπρο ψυγείο μπορείτε να αγοράσετε τους μαρκαδόρους [που λένε] ότι βγαίνουν απο παντού και να επιτρέψετε στον μικρό καλλιτέχνη που κρύβει το μικρό σας να αναδείξει το ταλέντο του! 
Εναλλακτική λύση μας προτείνει η Μαμά Πετούνια αφήνοντας τα μικρά μας να διακοσμήσουν το ψυγείο με φιγούρες για να φτιάξουν μια ιστορία με αυτά!
3. Χρησιμοποιήστε το ράφι καρυκευμάτων : 
Μια ακόμα αγαπημένη συνήθεια όλων των παιδιών είναι να χρησιμοποιούν τα πάντα ως κουδουνίστρες! Γιατί λοιπόν να μην τους δώσουμε την ευκαιρία να ταρακουνήσουν λίγο και τα μπαχαρικά μας! Κάτι παρόμοιο έχω κάνει αλλά με χρωματιστή τρούφα! Σε δυο-τρια μικρά πλαστικά μπουκάλια έχω ρίξει χρωματιστή τρούφα και μπορεί να μου παίρνει το κεφάλι με το παιχνίδι αυτό, αλλά στα γρήγορα τα πιάτα της ημέρας προλαβαίνω να τα πλύνω!
4. Ανακυκλώστε τα πράγματα που έχετε ήδη στην κουζίνα σε δραστηριότητες : 
Δεν υπάρχει τίποτα πιο δημιιουργικό απο να βρίσκουμε πώς να χρησιμοποιούμε διάφορα αντικείμενα πέρα από τον αρχικό τους σκοπό!
Παιχνίδι 1, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μερικά μεταλλικά δοχεία [σαν αυτά που συσκευάζεται ο πελτές ντομάτας]  ή ακόμα καλύτερα το κουτί απο τα pringles, διακοσμήστε με ότι υφάσματα θέλετε, γεμίστε το με διάφορα αντικείμενα και αφήστε το μικρό σας να τα βάζει και να τα βγάζει!
Παιχνίδι 2, ζωγραφίστε τα χάρτινα κουτιά απο τα αυγά! Μην πετάτε καμία αυγοθήκη! Μπορείτε μαζί με το μικρό σας και μερικές τέμπερες να κάνετε απίθανες ζωγραφιές πάνω σε αυτά!
5. Παιχνίδια μόνο για την κουζίνα : 
Κρατήστε ένα καλάθι ή ένα παιχνιδόκουτα γεμάτο παιχνίδια μόνο για την κουζίνα! Και δεν θα το βαριέται επειδή δεν το παίζει όλη μέρα και δεν θα φέρνει και όλα τα παιχνίδια απο το δωμάτιο του στην κουζίνα μας!
Ιδέα Bonus :
  • Αν είναι καλοκαίρι και είστε αρκετά γενναίοι μια κατσαρόλα με νερό μπορεί να γίνει η ιδανική διασκέδαση!
Τα μικρά μας αγαπούν να συσκευάζουν, να στοιβάζουν, να ταρακουνάνε πράγματα! Δώστε τους οτιδήποτε καλύπτει αυτές τις ανησυχίες και είσαστε έτοιμοι!
  • 5 Ιδέες λοιπόν που εμένα προσωπικά μου φαίνονται πολύ χρήσιμες και γνωρίζοντας και την Δώρα μπορούν να τις χαρίσουν στιγμές παιχνιδιού κι εμένα στιγμές ηρεμίας!
Για πείτε κι εσείς οτιδήποτε έχετε ανακαλύψει, όχι μόνο για την κουζίνα, αλλά και για τους υπόλοιπους χώρους του σπιτιού!
Επιμέλεια κειμένου:myownkallisblog.blogspot.gr

Σχόλια




Όνομα

Ανακύκλωση Αποκριές Βιβλίο Διαγωνισμός Διακόσμηση Ιδέες & Προτάσεις Κήπος Κοινωνικά Μαγειρική ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ Μόνο για γυναίκες Ομορφιά Παιδί Πάσχα Περιβάλλον Περιβάλλον-Οικολογία Σπίτι Συμβουλές της Γιαγιάς Υγεία Φυσικά καλλυντικά Χειροποίητες κατασκευές Back To School Mόνο για γυναίκες tips Video
false
ltr
item
26 eco pages: 5+1 bonus Ιδέες για να μείνουν απασχολημένα τα μικρά παιδιά στην κουζίνα
5+1 bonus Ιδέες για να μείνουν απασχολημένα τα μικρά παιδιά στην κουζίνα
http://1.bp.blogspot.com/-xcjEAwnHnYE/VLz7D1YIqZI/AAAAAAAAXO0/aUbgLr5u7lM/s1600/5-ideas-to-keep-toddlers-busy-in-the-kitchen.jpg
http://1.bp.blogspot.com/-xcjEAwnHnYE/VLz7D1YIqZI/AAAAAAAAXO0/aUbgLr5u7lM/s72-c/5-ideas-to-keep-toddlers-busy-in-the-kitchen.jpg
26 eco pages
https://26ecopages.blogspot.com/2015/01/51-bonus.html
https://26ecopages.blogspot.com/
https://26ecopages.blogspot.com/
https://26ecopages.blogspot.com/2015/01/51-bonus.html
true
6762095550120392227
UTF-8
Δεν βρέθηκε καμία ανάρτηση Δείτε περισσότερα Διαβαστε περισσοτερα Απάντηση Ακύρωση απάντησης Διαγραφή Από Αρχική Σελίδα Σελίδες Αναρτήσεις Δείτε περισσότερα ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ... Ετικετα ΑΡΧΕΙΟ SEARCH ΌΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΙΣ Δεν βρέθηκε καμία ανάρτηση με αυτό τον τίτλο... Back Home Κυριακή Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο Κυρ Δευ Τριτ Τετ Πεμ Παρ Σαβ Ιανουάριος Φεβρουάριος Μάρτιος Απρίλιος Μάιος Ιούνιος Ιούλιος Αύγουστος Σεπτέμβριος Οκτώβριος Νοέμβριος Δεκέμβριος Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μάιος Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα Πριν από 1 λεπτό $$1$$ minutes ago Πριν από 1 ώρα $$1$$ hours ago Εχθές $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Followers Follow Αυτό το περιεχόμενο είναι PREMIUM Παρακαλώ κοινοποιείστε για να ξεκλειδώσετε Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy