ΤΟ ΝΗΣΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ- ALLENDE ISABEL

"Στα σαράντα μου χρόνια, εγώ, η Σαριτέ Σεντέγια, έχω σταθεί πιο τυχερή από τις άλλες σκλάβες. Θα ζήσω πολλά χρόνια και τα γηρ...







"Στα σαράντα μου χρόνια, εγώ, η Σαριτέ Σεντέγια, έχω σταθεί πιο τυχερή από τις άλλες σκλάβες. Θα ζήσω πολλά χρόνια και τα γηρατειά μου θα είν' ευτυχισμένα, γιατί το άστρο μου -το ζ'έτουάλ- λάμπει ακόμα κι όταν η νύχτα είναι συννεφιασμένη. Έχω την τύχη να είμαι με τον εκλεκτό της καρδιάς μου όταν τα δυνατά του χέρια μού ξυπνάνε τη σάρκα. Απέκτησα τέσσερα παιδιά κι ένα εγγόνι, και όσα απ' αυτά είναι ζωντανά, είν' ελεύθερα.


 
 Η πρώτη μου ευτυχισμένη ανάμνηση είναι απ' την εποχή που ήμουν ακόμα ένα κοκαλιάρικο κι άγουρο κοριτσάκι και το σώμα μου λικνιζόταν στον ήχο των τυμπάνων. Το ίδιο και η πιο πρόσφατη ευτυχισμένη μου στιγμή, γιατί χτες τη νύχτα ήμουν στην Πλατεία του Κονγκό και χόρευα χωρίς καμιά έγνοια στο μυαλό, και σήμερα το σώμα μου είναι ζεστό και κουρασμένο".

Η Ιζαμπέλ Αλιέντε - ανηψιά του δολοφονημένου προέδρου της Χιλής, Σαλβαδόρ Αλιέντε, που δολοφονήθηκε στο πραξικόπημα του 1973 - γεννήθηκε το 1942 στο Περού. Παντρεύτηκε δύο φορές και απέκτησε δύο παιδιά και δύο εγγόνια. Δούλεψε ασταμάτητα απο δεκαεπτά χρονών, πρώτα σαν δημοσιογράφος κι έπειτα σαν συγγραφέας. Το πρώτο της μυθιστόρημα, "Το σπίτι των πνευμάτων", δημοσιεύτηκε το 1982 και την καθιέρωσε αμέσως σαν ένα απο τα κορυφαία ονόματα των συγγραφέων, στη γλώσσα του Θερβάντες. Ζεί τα τελευταία χρόνια στις ΗΠΑ.

Σχόλια




Όνομα

Ανακύκλωση Αποκριές Βιβλίο Διαγωνισμός Διακόσμηση Ιδέες & Προτάσεις Κήπος Κοινωνικά Μαγειρική ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ Μόνο για γυναίκες Ομορφιά Παιδί Πάσχα Περιβάλλον Περιβάλλον-Οικολογία Σπίτι Συμβουλές της Γιαγιάς Υγεία Φυσικά καλλυντικά Χειροποίητες κατασκευές Back To School Mόνο για γυναίκες tips Video
false
ltr
item
26 eco pages: ΤΟ ΝΗΣΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ- ALLENDE ISABEL
ΤΟ ΝΗΣΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ- ALLENDE ISABEL
http://4.bp.blogspot.com/-PUIGEPzKdNM/UzkzjgqR66I/AAAAAAAAUMU/6hYrD_W3QhY/s1600/to_nisi_kato_ap_ti_thalassa.jpg
http://4.bp.blogspot.com/-PUIGEPzKdNM/UzkzjgqR66I/AAAAAAAAUMU/6hYrD_W3QhY/s72-c/to_nisi_kato_ap_ti_thalassa.jpg
26 eco pages
https://26ecopages.blogspot.com/2014/03/allende-isabel.html
https://26ecopages.blogspot.com/
https://26ecopages.blogspot.com/
https://26ecopages.blogspot.com/2014/03/allende-isabel.html
true
6762095550120392227
UTF-8
Δεν βρέθηκε καμία ανάρτηση Δείτε περισσότερα Διαβαστε περισσοτερα Απάντηση Ακύρωση απάντησης Διαγραφή Από Αρχική Σελίδα Σελίδες Αναρτήσεις Δείτε περισσότερα ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ... Ετικετα ΑΡΧΕΙΟ SEARCH ΌΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΙΣ Δεν βρέθηκε καμία ανάρτηση με αυτό τον τίτλο... Back Home Κυριακή Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο Κυρ Δευ Τριτ Τετ Πεμ Παρ Σαβ Ιανουάριος Φεβρουάριος Μάρτιος Απρίλιος Μάιος Ιούνιος Ιούλιος Αύγουστος Σεπτέμβριος Οκτώβριος Νοέμβριος Δεκέμβριος Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μάιος Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα Πριν από 1 λεπτό $$1$$ minutes ago Πριν από 1 ώρα $$1$$ hours ago Εχθές $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Followers Follow Αυτό το περιεχόμενο είναι PREMIUM Παρακαλώ κοινοποιείστε για να ξεκλειδώσετε Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy