Το ημερολόγιο ενός κακομαθημένου-ΙΣΜΗΝΗ ΜΠΑΡΑΚΛΗ

Η ζωή μου είναι γλυκιά όσο ένα πελώριο μπισκότο με κομματάκια σοκολάτας. Κάνω ό,τι θέλω και τους έχω όλους σε απόλυτη πειθαρχία. ...






Η ζωή μου είναι γλυκιά όσο ένα πελώριο μπισκότο με κομματάκια σοκολάτας. Κάνω ό,τι θέλω και τους έχω όλους σε απόλυτη πειθαρχία. Και αν μερικές φορές κάποιοι μου αντιστέκονται, όπως ο μπαμπάς, η μαμά και η γιαγιά-θηρίο, ευτυχώς που υπάρχουν ο παππούς και η άλλη γιαγιά, που απλώς... τους μαγεύω! Είμαι τύπος χαλαρός και κουλ και δε μου αρέσει να έχω μπελάδες και προβλήματα. Μόνο να δημιουργώ! Γι' αυτό είμαι και το πιο δημοφιλές αγόρι της τάξης μου. Έχω γεννηθεί για την κορυφή και δε συμβιβάζομαι με τίποτα λιγότερο. 





Την προηγούμενη, όμως, εβδομάδα έκανα ένα θανάσιμο λάθος... Και από τότε όλο το σχολείο με αποκαλεί... UFO. Τελικά ένα και μόνο λάθος είναι ικανό να σε καταστρέψει μια για πάντα! Και από τότε...

Ζω για τη στιγμή που θα πάρω το αίμα μου πίσω!

ΥΓ: Το καλό στην υπόθεση είναι ότι παραμένω δημοφιλής. Το κακό... είναι ότι είμαι το πιο δημοφιλές UFO!

 Η Ισμήνη Χ. Μπάρακλη γεννήθηκε και μεγάλωσε σε ένα σπίτι γεμάτο βιβλία και μυρωδιές μαγειρικής. Σπουδάζει, εργάζεται, ταξιδεύει, παντρεύεται, γίνεται μαμά, λατρεύει τη φύση, υμνεί τη φιλία και ονειρεύεται έναν καλύτερο κόσμο με περισσότερο χιούμορ, ειλικρίνεια και αγνότητα! Ευσεβής της πόθος είναι μέσα από τις αράδες της να κάνει τους αναγνώστες της να γελούν. Πιστεύει ότι το γέλιο είναι πηγή ζωής και τρόπος επιβίωσης σε χαλεπούς καιρούς και θεωρεί το βιβλίο ως το πιο υγιές μέσο για να το πετύχουμε. Το βιβλίο "Από τα Gucci στο... ταγάρι" είναι το πρώτο της μυθιστόρημα.

Σχόλια




Όνομα

Ανακύκλωση Αποκριές Βιβλίο Διαγωνισμός Διακόσμηση Ιδέες & Προτάσεις Κήπος Κοινωνικά Μαγειρική ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ Μόνο για γυναίκες Ομορφιά Παιδί Πάσχα Περιβάλλον Περιβάλλον-Οικολογία Σπίτι Συμβουλές της Γιαγιάς Υγεία Φυσικά καλλυντικά Χειροποίητες κατασκευές Back To School Mόνο για γυναίκες tips Video
false
ltr
item
26 eco pages: Το ημερολόγιο ενός κακομαθημένου-ΙΣΜΗΝΗ ΜΠΑΡΑΚΛΗ
Το ημερολόγιο ενός κακομαθημένου-ΙΣΜΗΝΗ ΜΠΑΡΑΚΛΗ
http://3.bp.blogspot.com/-g7kBwluc3gY/UuXA9ieyxiI/AAAAAAAATUs/0FkJqpay_Mk/s1600/D88CA9398A42EC49DA389B7FEBE0DC7E.jpg
http://3.bp.blogspot.com/-g7kBwluc3gY/UuXA9ieyxiI/AAAAAAAATUs/0FkJqpay_Mk/s72-c/D88CA9398A42EC49DA389B7FEBE0DC7E.jpg
26 eco pages
https://26ecopages.blogspot.com/2014/01/blog-post_4227.html
https://26ecopages.blogspot.com/
https://26ecopages.blogspot.com/
https://26ecopages.blogspot.com/2014/01/blog-post_4227.html
true
6762095550120392227
UTF-8
Δεν βρέθηκε καμία ανάρτηση Δείτε περισσότερα Διαβαστε περισσοτερα Απάντηση Ακύρωση απάντησης Διαγραφή Από Αρχική Σελίδα Σελίδες Αναρτήσεις Δείτε περισσότερα ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ... Ετικετα ΑΡΧΕΙΟ SEARCH ΌΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΙΣ Δεν βρέθηκε καμία ανάρτηση με αυτό τον τίτλο... Back Home Κυριακή Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο Κυρ Δευ Τριτ Τετ Πεμ Παρ Σαβ Ιανουάριος Φεβρουάριος Μάρτιος Απρίλιος Μάιος Ιούνιος Ιούλιος Αύγουστος Σεπτέμβριος Οκτώβριος Νοέμβριος Δεκέμβριος Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μάιος Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα Πριν από 1 λεπτό $$1$$ minutes ago Πριν από 1 ώρα $$1$$ hours ago Εχθές $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Followers Follow Αυτό το περιεχόμενο είναι PREMIUM Παρακαλώ κοινοποιείστε για να ξεκλειδώσετε Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy