Το μάλλινο σπίτι-ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ

Δεν ξέρω αν εσείς θα έχετε φέτος πετρέλαιο στη πολυκατοικία σας.Στη δικιά μου το κόψανε από πέρυσι. Και έτσι αναγκά...

μάλλινο σπίτι, μάλλινο πάπλωμα, μαλλινες δημιουργιες, μαλλινη διακοσμηση, μαλλινα παπλωματα, μαλλινα για το σπιτι, ζεστασια σπιτι, πως να ζεστανω το σπιτι



Δεν ξέρω αν εσείς θα έχετε φέτος πετρέλαιο στη πολυκατοικία σας.Στη δικιά μου το κόψανε από πέρυσι. Και έτσι αναγκάστηκα να μπω στη διαδικασία να βρω τρόπους για να ζεσταθώ. Πέρα από κάποια θερμαντικά, ηλεκτρικά μέσα που ανακάλυψα αποφάσισα να ντύσω το σπίτι ζεστά. Και δεν εννοώ μόνο τα χαλιά που, φυσικά, κάνουν και αυτά τη δουλειά τους.Ήθελα κάτι πιο δραστικό αλλά παράλληλα κομψό και cozy.





Έτσι, σκέφτηκα να ντύσω το σπίτι με μάλλινα ρούχα. Στην αρχή μου φάνηκε πολύ δύσκολο αυτό. Το μόνο που είχα ήταν μερικές παλιές φλοκάτες της μαμάς μου που βρίσκονταν, όμως, σε άριστη κατάσταση. Επιστρατεύτηκαν και βρήκαν τη γωνιά τους μπροστά από τους καναπέδες. Μετά, το μυαλό μου πήγε στις παλιές κουβέρτες που βρίσκονταν στο πάνω μέρος της ντουλάπας μου, αναξιοποίητες εδώ και χρόνια μιας και την δουλειά τους την έκανε το πάπλωμα.

μάλλινο σπίτι, μάλλινο πάπλωμα, μαλλινες δημιουργιες, μαλλινη διακοσμηση, μαλλινα παπλωματα, μαλλινα για το σπιτι, ζεστασια σπιτι, πως να ζεστανω το σπιτι
Τις κατέβασα, τις αέρισα και τις μεταμόρφωσα σε ριχτάρια στον καναπέ και τις πολυθρόνες. Μετά, αναζήτησα τη λύση στη ντουλάπα μου. Εκεί, βρήκα πολλές μάλλινες πασμίνες σε μεγάλο μέγεθος που τις χρησιμοποιούσα μόνο όταν ταξίδευα στο εξωτερικό ή όταν πήγαινα στα χιόνια στο βουνό. Και επειδή τα σχέδια για ταξίδια είχαν μείνει στη μέση, πήρα τις πασμίνες και τις έριξα χαλαρά πάνω στα καθίσματα έτσι ώστε ανά πάσα στιγμή να έχει κάποιος την δυνατότητα να ζεσταθεί.Είχα πάρει φόρα και δεν έλεγα να σταματήσω.

Το σπίτι μεταμορφωνόταν σε ένα μάλλινο παράδεισο και γινόταν πολύ ζεστό και γλυκό. Και επειδή δεν είχα άλλα αξεσουάρ για να συνεχίσω τη διακόσμηση μου, αποφάσισα να δημιουργήσω μόνη μου μερικά. Το καλό είναι ότι ξέρω να πλέκω. Μη φανταστείς πολλά πράγματα. Ξέρω την κλασική «καλή» πλέξη και την «ανάποδη». Αλλά ακόμα και με αυτές μπορείς να κάνεις πράγματα.

μάλλινο σπίτι, μάλλινο πάπλωμα, μαλλινες δημιουργιες, μαλλινη διακοσμηση, μαλλινα παπλωματα, μαλλινα για το σπιτι, ζεστασια σπιτι, πως να ζεστανω το σπιτι
Έτσι, κατέβηκα στο κέντρο και πήγα στα μαγαζιά γύρω από την Μητροπόλεως που πουλάνε μαλλιά. Από εκεί προμηθεύτηκα πολύ χοντρό μαλλί και αντίστοιχα χοντρές βελόνες για να μπορέσω να το πλέξω. Αποφάσισα να πάρω τόσο χοντρό μαλλί για να μπορέσω να τελειώσω γρήγορα και εύκολα τη δουλειά μου. Στόχος μου ήταν να πλέξω μαξιλαράκια για τον καναπέ. Και έτσι έγινε.

μάλλινο σπίτι, μάλλινο πάπλωμα, μαλλινες δημιουργιες, μαλλινη διακοσμηση, μαλλινα παπλωματα, μαλλινα για το σπιτι, ζεστασια σπιτι, πως να ζεστανω το σπιτι
Σε πολύ λίγο διάστημα είχα φτιάξει τέλεια, μάλλινα μαξιλάρια τα οποία διακοσμούσαν τον χώρο. Εκεί, θα μπορούσα να έχω σταματήσει. Επειδή, όμως, όταν μου μπει μια ιδέα, δύσκολα φεύγει από το μυαλό μου αποφάσισα να βάλω και την μητέρα μου στο κόλπο και να την εκμεταλλευτώ ως πιο έμπειρη πλέκτρια.
Έτσι, την παρακάλεσα να μου πλέξει ντύματα για τα καπέλα των φωτιστικών μου, μάλλινα runner για το τραπέζι μου και μάλλινες κάλτσες σπιτιού για μένα και τους καλεσμένους μου. Εννοείται, ότι τα πάντα υπάρχουν και τώρα γύρω μου.Δοκίμασε και εσύ να κάνεις κάτι ανάλογο.

μάλλινο σπίτι, μάλλινο πάπλωμα, μαλλινες δημιουργιες, μαλλινη διακοσμηση, μαλλινα παπλωματα, μαλλινα για το σπιτι, ζεστασια σπιτι, πως να ζεστανω το σπιτι
Τα σπίτια στην Σκανδιναβία το συνηθίζουν και έτσι το τσουχτερό κρύο γλυκαίνει και γίνεται πιο υποφερτό. Και πίστεψέ με. Είναι απίστευτα ψυχοθεραπευτικό το πλέξιμο. Κάτι σαν γιόγκα που γίνεται μόνο με τα χέρια.Με κάθε πόντο σου φεύγει και λίγο άγχος.

πηγή:galsnguys.gr

Σχόλια




Όνομα

Ανακύκλωση Αποκριές Βιβλίο Διαγωνισμός Διακόσμηση Ιδέες & Προτάσεις Κήπος Κοινωνικά Μαγειρική ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ Μόνο για γυναίκες Ομορφιά Παιδί Πάσχα Περιβάλλον Περιβάλλον-Οικολογία Σπίτι Συμβουλές της Γιαγιάς Υγεία Φυσικά καλλυντικά Χειροποίητες κατασκευές Back To School Mόνο για γυναίκες tips Video
false
ltr
item
26 eco pages: Το μάλλινο σπίτι-ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ
Το μάλλινο σπίτι-ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ
http://www.galsnguys.gr/wp-content/uploads/2013/12/photo_mallina_spiti.jpg
26 eco pages
https://26ecopages.blogspot.com/2014/01/blog-post_1306.html
https://26ecopages.blogspot.com/
https://26ecopages.blogspot.com/
https://26ecopages.blogspot.com/2014/01/blog-post_1306.html
true
6762095550120392227
UTF-8
Δεν βρέθηκε καμία ανάρτηση Δείτε περισσότερα Διαβαστε περισσοτερα Απάντηση Ακύρωση απάντησης Διαγραφή Από Αρχική Σελίδα Σελίδες Αναρτήσεις Δείτε περισσότερα ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ... Ετικετα ΑΡΧΕΙΟ SEARCH ΌΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΙΣ Δεν βρέθηκε καμία ανάρτηση με αυτό τον τίτλο... Back Home Κυριακή Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο Κυρ Δευ Τριτ Τετ Πεμ Παρ Σαβ Ιανουάριος Φεβρουάριος Μάρτιος Απρίλιος Μάιος Ιούνιος Ιούλιος Αύγουστος Σεπτέμβριος Οκτώβριος Νοέμβριος Δεκέμβριος Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μάιος Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα Πριν από 1 λεπτό $$1$$ minutes ago Πριν από 1 ώρα $$1$$ hours ago Εχθές $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Followers Follow Αυτό το περιεχόμενο είναι PREMIUM Παρακαλώ κοινοποιείστε για να ξεκλειδώσετε Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy